tirsdag 9. juli 2013

Posekort med Kaisercraft

Kaisercraft har nå kommet med en ny kolleksjon som heter Basecoat... og det er så min stil.... jippppppiiiiiiii.....
 
Jeg valgte å lage ett litt artsyposekort, og brukte det ene papiret til å lage "tagen" som er nedi posen med og papiret utenpå poset.. De er så herlige å jobbe med disse papirene for de gir uante muligheter...  For mitt prosjekt så valgte jeg å bruke stempel fra Tim Holtz og Dyluisons.. brukte Archival blekk, alkoholtusj (f.eks. copic), sharpiepenn (hvit), sort distress og sort UTEE
Videre har jeg brukt metallpynt fra Prima... og kantene er bartepunchen fra MS
helt enkelt og perfekt til en mann i alle aldre....
 
 
Så hvis det er noe av dette du liker så stikk innom nettbutikken så finner du alt du trenger...

 
Klem LindaSS
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar