fredag 19. juli 2013

Ett eskekort

Jeg har fått helt dilla på å lage eskekort i det siste... det er så moro... Hvis du har lyst å prøve deg så har jeg jobbet ut fra denne tutorialen her, der jeg bare har endret bittelitt..
 
På akkurat denne boksen her så hadde jeg lyst til å bruke ett av de herlige arkene i Kaiser Craft sin basecoat serie (de er bare så herlige).. vil du se flere av dem sa du... klikk her og du kommer rett inn i nettbutikken...  Arket jeg har brukt heter linen og du finner det akkurat her
 
 
I tillegg har jeg brukt litt burlap (som jeg har behandlet med gel medium for at det ikke skal rive seg opp), litt  herlig metallpynt, ett par blomster og herlig bling fra Prima.. Alt du trenger finner du så klart i nettbutikken.. :D

 
De er så morsomme å lage.. og til dere som har juli sitt prosjektkit i hus... disse boksene er helt perfekte til å bruke dette papiret på... Til en boks bruker jeg ett 12 x 12 ark.. bare noen små restebiter som er perfekte til å stanse ut sommerfugler og slikt av...

 
Og så må jeg bare tipse alle dere som har kjøpt julikit'et om utfordringen jeg har gående i bloggen min... kom og bli med.. og har du ikke kit'et enda.. ja da må du bare hoppe inn her og sikre deg.. jeg tror neppe du kommer til å angre.. :D
 
Klem LindaSS

2 kommentarer:

  1. Kaisercraft sin serie Basecoat er bare SÅ lekker. Har dere den på Scrapomania?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den er å finne inne i nettbutikken og i fysisk butikk.. Hvis du følger linken som ligger lenger opp kommer du inn dit... Har linket både til alle arkene i Kaisercraft sin serie og til akkurat dette.. Så bare klikk på linkene i begynnelsen av innelegget så kommer du rett inn...

      De er råflotte disse arkene og kan brukes til omtrent alt. :) Gi ett hint her, via mail eller på FB siden vår hvis du lurer på noe ...

      Klem LindaSS

      Slett