fredag 24. mai 2013

Kort med Prima pynt og distress paint

I dag er det min (LindaSS) tur her på Scrapomaniabloggen og jeg har laget ett kort ved hjelp av masse herlig Prima pynt, og bakgrunnen ved hjelp av Distress paint..
 
 
 
Først laget jeg bakgrunnen ved hjelp av distress paint i gull, blå og blågrå.. Brukte de samme fargene til å lage bakgrunnen inni kortet også...
Distress Paints er så herlige å jobbe med, og du kan skape noen utrolig flotte effekter.. Knappen fra Prima er også farget med distress for å gi den toner som jeg syntes passet til kortet..

 
Uglen er også Prima og farget med distress paint hvit og påført diverse stickles..
Dråpene har jeg laget med limpistolen.. veldig enkelt og greit..
Når jeg laget bakgrunnen så tok jeg distress paint først på non stick matten min, sprayet med vann og la kortet oppi.. fortsatte til jeg fikk det slik jeg ville.. Kantene er svertet med chalk ink sand fra Prima

 
Har du noen spørsmål så bare spør i vei så skal jeg forsøke å svare deg så godt jeg kan... :D

 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar