fredag 12. april 2013

Endelig tattoo

Ida fikk lov av oss å ta tattovering da hun fylte 17 år.....galematias, men denne var gjennomtenkt så la gå.
Har nok en gang brukt de nydelige papirene fra MME. Bakgrunnen laget jeg rett og slett ved litt lysegrå glimmermist, og sjablong.
 Som scrapper så innser en at det alltid dukker opp en ny "dille" og min er for tiden washitape....det er noe Scrapomania får inn masse av i nær fremtid....mangler man den lille fargeklatten, eller kontrasten så løser man det lett med en bit washi! Genialt enkelt og greit....og utallige bruksområder.
 Tall fra Tim Holtz, og grungeboard fra samme fantastiske scrappemann;) Grungeboarden har fått en omgang med sort gesso, så glimmermist før det siste laget med glitterlim kom på.




Her er det også washitape, her har jeg brukt det for å fremheve overskrift.
Nå skal jeg pakke sammen siste sakene mine, så bærer det til Geiranger på scrappetreff. JUHU!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar