søndag 7. april 2013

Små konfirmasjonsbokser

Da er det min tur her på bloggen
og i dag har jeg små konfirmasjonsbokser å vise dere...
 
Disse herlige små eskene er laget ut fra mitt eget hode og fantasi... veldig morro..
 Ut fra ett ark 12 x12 så får du to stk bokser..
 
 
Har brukt
Papir fra den herlige papirblokken fra Tim Holtz
Blomster og trepynt fra Prima

 
For dere som kunne tenke dere å lære å lage disse er det bare å stikke innom butikken (scrapomania) når det er nyåpning i nye lokaler 2. mai..
Da vil alle som kommer innom få med seg en mal på hvordan lage disse superenkle boksene,
jeg vil også holde en liten demo på hvordan sette de sammen
(tidspunkt kommer senere)
 

 
I tillegg til disse vil det bli satt opp ett kurs på denne teknikken (vi skal lage en tag med masse herlige saker) denne dagen.. mer info kommer senere..

 
Over her ser du den ene boksen, toppen liggende ved siden av..
 
Jeg elsker virkelig disse herlige papirpakkene fra Tim Holtz.. de er så herlig annvendelige, tykke gode ark som slipper kartong/bazzil når du skal lage ekser og lignende..
 
Da er det bare å glede seg til åpningsfesten da dere....
For de av dere som desverre ikke har annledning til å komme på åpningen av ny butikk vil dere også selvfølgelig få mulighet til å få malen på disse eskene.. det er bare å gi ett hint når dagen er kommet det.. :D
 
 
Klem LindaSS

3 kommentarer:

  1. supertøffe :) ja,takk jeg veil veldig gjerne ha en mal når den tiden kommer :) skulle veldig gjerne ha kommet,men bor ALTFOR langt unna he,he klem Irene Solvang

    SvarSlett
  2. Knallstilige!!! Jatakk, vil gjerne ha mal....:)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  3. Skal huske på dere når vi kommer til 2. mai... hvis ikke får dere gi ett hint. :) og bestiller du varer på eller rett rundt den datoen så skriv gjerne en liten kommentar om at du ønsker malen sammen med varene dine.. :D

    SvarSlett