lørdag 16. mars 2013

Engraver påskeegg


I dag er det min tur her på bloggen og jeg vil jeg gjerne vise dere ett påskeegge jeg har laget (dvs jeg kjøpte selve egget på en butikk og pyntet det helt alene, hehe)




Nesten alt jeg har brukt er fra Prima, og det meste fra Prima sin engraver linje... bare elsker denne her.. Og alt jeg har brukt har jeg fått tak i hos verdens beste scrappebutikk...






Jeg tok arket mitt og sprayet det med vann, så tok jeg av bit etter bit og limte de fast på egget med soft gel medium (gloss).. husk å bruke gel medium på begge sider av papiret (jeg brukte hansker slik at jeg kunne bruke fingrene og virkelig få festet papiret)

 


Sommerfuglene er punchet ut med en MS punch fra restene av arket.. noen av blomstene og sommerfuglene har også fått litt brun og gul mist på seg..




 

Ordene "living in the moment" er fra prima engraver pakning.

 


Har brukt








rester med prima bling, treklokke og bånd




Ikke glem å bli med på utfrodringen vi har gående her akkurat nå... Du kan vinne gavekort i butikken, og hvem vil vel ikke ha det..



Håper du liker det


Klem

 

 LindaSS

 

 

1 kommentar: