søndag 6. august 2017

Little fairy...

Little fairy...




Idag har jeg lekt meg med de nye mønsterarkene til Maja design - "Denim and friends". Jeg har brukt blokken med 6x6 ark, men du finner også disse arkene også i vanlig 12x12 størrelse. 


Som kortbase, har jeg brukt kartongen "Dark denim" fra Maja design.

Selv om en skulle tro at denne serien hovedsakelig er tiltenkt menn og gutter, vil jeg vise dere at det er fullt mulig å lage et kort til jentene også. Jeg har kombinert de nydelige blåtonene med gullfarget kartong fra bazzill og et lekker stempel fra Nellie Snellen.


Stempeltrykket valgte jeg å embosse med gullfarget embossingpulver fra zing! I tillegg er det detaljer med Nuvo white blizzard, osteklut og klare strassperler fra Papirdesign.


Og med det vil jeg ønske dere en fortsatt finfin søndag.


Klem fra Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar