søndag 16. juli 2017

Skip o hoi.

Jeg befinner meg fortsatt i det maritime hjørnet og vil vise tre små kort i dag. Har tatt for meg en dies som jeg tror mange er nysgjerrig på men som absolutt ikke kommer til sin rett i innpakningen.


Du har sett den? Den ble kjempelekker på disse småkortene mine. De er ca 4" x 4".








Her har jeg kombinert med denne diesen som jeg skal vise mer av senere.




Dårlig skjult hemmelighet at jeg elsker den maritime stilen. Blir nok noen flere kreasjoner før jeg begir meg ut på andre ting. Kanskje du ser diesen jeg har brukt i nytt lys nå?

Jeg har brukt:

Bazzill : hvit, klassisk blå og mørk blå.
Mønsterark: Pion-12x12-legends-of-the-sea---sail , Maja Design og utklippsark fra Kaisercraft. Noe resteark til det brune på båtene.

Klem fra DT Belinda












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar