onsdag 5. juli 2017

Pl-side uke 21

Hei. I dag er det DT-innlegg for scrapomania. Jeg har denne gangen laget en dobbel pl-side av uke 21 til min ukesalbum. Jeg har i år valgt meg ut ett gitt klokkeslett for hver måned der jeg tar bilde hver dag på det gitte klokkeslettet. I Mai, var dette klokkeslettet 16.40. Blir ett unikt album på denne måten. Som virkelig viser hverdagen i familien.

Jeg har lekt meg med en ny dies fra Joy til pl. Digger de.
Diesen i seg selv pynter mye opp på kortene. Lager enkelt hele kortet med "DAY"-diesen også stanser man ut resten av dagene i sirlig skrift.


Jeg valgte og skjære ned korta, sånn at DAY ble som en diecut.
Brukte en litt mørkere bazzil på dagene


Og sånn ble mine to sider.






Dekorativ dies brukt på Pion pair.


En sommerlig uke til inspirasjon i dag.

Ønsker dere alle sammen en fortsatt god sommer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar