tirsdag 2. mai 2017

To herrekort.

Av og til er det veldig greit å lage enkle kort. De to jeg viser i dag er det rett og slett fargelegging og knalltøffe dieser som gjør hele kortet i mine øyne.

Her kommer diesen fra Amy Design virkelig til sin rett! Jeg valgte å stanse den ut i mosegummi slik at kortet fikk litt tekstur. Stempelteksten er fra Kort&Godt.





Skrivefeltet er kuttet ut med dies fra Kort&Godt


En annen stempeltekst fra den samme platen fra Kort&Godt. Motivet finner du her. Jeg har fargelagt med Copic Markers.

Mitt andre kort er i samme stil men likevel annerledes. Her er det fly som står i fokus.


Disse kjempetøffe diesene fra Amy Design løfter hele kortet. Dette hjørnet med fly finner du her. Også her har jeg stanset ut både hjørnet og teksten fra Papirdesign i mosegummi.


Det nydelige motivet finner du her. Og igjen har jeg brukt Copic Markers. Jeg er veldig glad i disse diesene med søm fra Kort&Godt og min samling vokser sakte,men sikkert :)

Håper du fant litt inspirasjon i mine kreasjoner. Kos deg med scrappingen!

Klem fra DT Belinda




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar