fredag 14. april 2017

Litt fargelegging...


Hei alle sammen :-)


Idag har jeg lekt meg litt med copics igjen, og dette ble resultatet.



Stempelet er fra Magnolia, og passer herlig nå i påsken. Akkurat dette stempelet er dessverre ikke tilgjengelig for øyeblikket, men du finner mange andre flotte stempel i nettbutikken.


 

Rammen som er bak Tilda og den søte harepusen, er stanset ut med dies fra Joy! som jeg har brukt ved mange anledninger. Den er utrolig allsidig, og kan varieres i det uendelige <3

For å få frem en skikkelig vårstemning i kortet, har jeg valgt å bruke tulipaner. Blomster som passer perfekt til ditt kort eller prosjekt, kan du finne i nettbutikken.


Da vil jeg ønske alle sammen en fin fredag, og god påske!



Scrappeklem fra Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar