tirsdag 18. april 2017

Kos på tur.

I dag var det bare herlig å åpne døren. Sol og fuglekvitter møter meg. Denne gaveboksen jeg har laget passer bra til en sånn dag. Eller kanskje til en konfirmant? Eller til en tur?






Alt jeg har brukt er kjøpt hos Scrapomania. Har brukt kraft-kartong som base til denne. Så bazzill i lys lilla og mønsterark fra Papirdesign. Akkurat det jeg har brukt er dessverre tom i butikken nå,men det er en masse gode alternativer.

Akkurat de låsene jeg har brukt finner jeg ikke i nettbutikken, men disse er et veldig godt alternativ. Jeg brukte disse til å feste med.

Jeg har brukt litt av hvert av blomster. Pyntegrener fra Kort&Godt, Krystantemum i hvitt og lilla, Roser i hvitt og gammelrosa. Resten er hentet fra restekassen min.

Da er det bare å komme seg ut i solen og nyte den!

Kos deg!

Klem fra DT Belinda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar