lørdag 15. april 2017

Kit slipp på månedens pl-kit April

Hei og Riktig god påske. I dag er det kitslipp hos Scrapomania med sine kort-kit og Pl-kit. Jeg har lekt meg med pl-kitet nå i påskedagene, og dette var ett kjekt kit. Herlige friske farger med litt duse kort innimellom. Nydelig.

Som vanlig følger det en film av innholdet.



Og her er ett bilde av innholdet.


Har laget 4 sider. Alle sidene er denne gangen til "mitt eget liv" albumen min.
De første 2 sidene er dobbelside, fra samme begivenheten.


 På tur i nærheten av Sandefjord møtte vi på ett cirkus med kameler. 
Noe spesielt og finne kameler i Norge



Side 3 er fra en Tupperware tur jeg var på, for snart 15 år siden. Dette var en kjempekjekk tur, med mye skøy og morro. Denne siden handler om turen ned til Gøteborg.


Av personværens grunner har jeg her sladdet ansiktene til de som ikke er meg.


Side 4 er en liten side, med meg og min yngste niese. På tur til Briksdalsbre'en.


Det var min inspirasjon til månedens pl-kit. 
Du får kjøpt både kort kit og Project life kit hos Scrapomania
Og kan abonnere på 3-6-12 måneder


Riktig god påske til alle våre lesere.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar