tirsdag 14. mars 2017

Påskekort i grønntoner.

Det nærmer seg påske og jeg synes det er kjekt å gi bort blant annet kort i høytidene. Greit å starte litt tidlig da,tenker jeg. Vil prøve å holde meg litt tradisjonell og med de nydelige mønsterarkene fra Pion blir det et kort i lyse og duse toner. Frisket det litt opp med blomster i gul/grønn nyanse.


Jeg har brukt et mønsterark fra "The Songbirds Secret" som heter Pendants og motivet er også fra Pion,"Easter Greetings" og heter Easter Morning. Svertet og rufset kanter. Har falt pladask for denne nydelige diesen fra Marianne Design. Tom i nettbutikken akkurat nå,men forhåpentligvis kommer den snart tilbake. Jeg har perlebånd i mange farger, men visste du at du kan farge perlebånd med bla Alcohol Ink. Har ikke prøvd med Copicsene mine enda,men kanskje det neste gang?


Her ser du tydelig bruk av 3D-puter i hjørnene for å få litt høyde og liv i kortet.

Du skal kanskje sende et kort selv til påske? Du finner mye fint å bruke i nettbutikken.

Kos deg med scrappingen!

Klem DT Belinda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar