fredag 10. februar 2017

Velkommen til verden.

Og velkommen til meg! Jeg er Scrapomanias siste tilskudd i DT-teamet og dette blir kort om meg før jeg vil vise dere et kort for anledningen.

Jeg heter Belinda Hammersdal,38år og opprinnelig fra Bergen. Bor nå på Vartdal,sunnmøre med samboer og sønn på 15 år.
 Har egentlig alltid ansett meg selv som kreativ, men selve scrappingen begynte ikke før ca 5år siden. Da ble bryllupsinvitasjoner laget uten noe utstyr verdt å nevne.Gjett om det forandret seg fort! Jeg har vel i overkant mer enn jeg behøver-slik scrappere flest.
Jeg valgte å melde meg på ganske mange kurs til å begynne med. Slik mestret jeg ulike ting kjapt og siden har det bare vokst. Synes det er utrolig inspirerende å dra på treff og se hvordan andre scrappere jobber og løser den samme oppgaven som jeg. Anbefaler både kurs og treff varmt.
Når det gjelder scrappestil synes jeg det er vanskelig å sette meg selv i "bås". Liker mye forskjellig og prøver meg innen det meste. Fargelegging er nok det jeg trives best med etter flere års trening og da er det helst med Copics motivene kommer til live. Har som mål å få liv i Distress Markerene mine igjen også.
Synes det er vel så gøy å lage sukkersøtt som skikkelig røfft. I det siste har jeg prøvd meg på LOer og snust litt på PL. Å bygge litt i 3D er kjempegøy også,men der trengs det nok mer øvelse utover esker og bokser.

Det var litt om meg. Nå vil jeg vise et kort jeg har laget som inspirasjon til dere.



Til å fargelegge denne herlige babyen har jeg brukt Copics.(E04-E13-E21-E00 og E0000 til hud. B0000 og B00 til bleien) 


Den nydelige doilien fra Joy Crafts måtte bare være med.


Jeg liker best å male eller behandle trepynten. Her med et lag FranTage.


Til å fargelegge stjernene har jeg brukt Y04-Y00 og Y0000. Anbefaler å fargelegge stjernene før du stempler på øynene.


Jeg har brukt:
Bazzill: Vanilla og Admiral
Stempel: Kort&Godt nr 356
Trepynt: Kaisercraft:60pk baby som har fått litt FranTage på seg.
Diverse blomster.
Sløyfebånd.

Da håper jeg du har funnet litt inspirasjon til å scrappe litt!

Klem fra DT Belinda




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar