torsdag 16. februar 2017

Gaveidè.

I mine øyne er våren rett rundt hjørnet og med det er det snart påske. Kan ikke skryte på meg at jeg sender mengder med påskekort, men det blir alltid laget noe påskerelatert. Denne twist-innpakningen har jeg faktisk laget til både jul, påske og bursdager.







Jeg har brukt den nydelige diesen fra MarianneDesign som ble med meg hjem her om dagen. Den er allerede blitt en favoritt. Basen min er i hvit bazzill og mønsterarket jeg har brukt er fra MajaDesign. Det er i en nydelig grå/grønn farge som er nydelig med duse lillatoner. Har brukt magneter som lukkemekanisme. 


Børstet litt støv av Magnolia-stemplene mine.De er da kjempesøte! Har dessverre ikke skrevet opp hvilke farger jeg har valgt denne gangen.


Lurte inn en søt tag fra Magnolia bak motivet. Scrapomania har ikke denne inne nå,men et godt alternativ er denne


På innsiden har jeg brukt mønsterark og stanset ut omkretsen på den nydelige diesen slik at jeg fikk et stort skrivefelt.

En liten oppmerksomhet som gleder mottagere i alle aldre og somatt på til smaker fortreffelig!Aldri feil med sjokolade :)

Kos deg med scrappingen!

Klem DT Belinda



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar