onsdag 11. januar 2017

Vil vite i Bergen

 Hei. I dag har jeg leitet frem noen bilder fra sommeren 2012. Vi var i Bergen på Vil vite vitenskaps senter. Det var utrolig gøy for både barna og for oss voksne.

Jeg har utfordret meg selv i dag med å lage noen av korta selv og å bruke stempel til bakgrunnen.
Og sånn ble resultatet.


Jeg har laget korta selv ved hjelp av bazzil, og noen gamle pl-kort som jeg ikke har klart å bruke. 
Jeg har brukt stempelplate fra Prima og Kaiser craft, til bakgrunn.
Prima sin stempelplate er stor og fin. Jeg hadde ikke stempelkloss som var stor nok, 
så jeg brukte reserveplaten min til big shoten. Det gikk supert.


Brukte den som rammer til ene bildet hvor jeg klipte ut små detaljer. 
Veldig kul dies. Absolutt en ny favoritt.


Brukte forskjellige stickerser for å formidle historien. 
Blant annet fra Kaiser craft sin serie High tide og Prima stickersark.


XOXO er en chipboard fra Kaiser Craft. Farget den med disstress vintage photo.
Har også brukt washitapen fra Prima med ord på som jeg har klippet til sånn jeg ville ha de.
Denne gangen valgte jeg lys lilla bling, for å ta igjen fargene på jentungen. 


 Det var dagens PL- inspirasjon fra meg. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar