søndag 15. januar 2017

Pl-kit for Januar 2017

God søndag. I dag er det kit slipp hos scrapomania. Og jeg har lekt med med pl-kitet. Ett nydelig kit i friske vårlige farger.


Så var videoen på plass også.


Her er bilde av kitet.


Jeg har laget 4 sider denne gangen.
Side 1 og 2 er en dobbelside. En lang fjelltur blir mange bilder. 
Dette er fra en fjelltur til Snaufjellet på Sjøholt. Ett flott fjell med nydelig utsikt.



Side 2 er ekstra stor side, som kan brettes ut. 


Bildet over ser du den sammenbrettet.
Under er den brettet ut. På denne måten får man 2 sider på 1 side. 


 Side 3 er fra første dag i barnehagen til minstegull.


Her har jeg laget meg en liten banner av ene kortet, til å skrive på.


Side 4 er av meg og 2 av mine tantebarn. Litt morsomme bilder, som bare måtte i albumen. 
Gøy og klippe og sette sammen tekst fra forskjellige kort.


På det site bildet har jeg brukt en overlay til å fremheve bildet.

Det var månedens pl-kit fra meg.
Nå skal jeg ut å nyte vinterens gleder.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar