lørdag 28. januar 2017

Fugl i bur

Heisann :) 

Ettersom Pion design sin nye kolleksjon kalles "The songbirds secret" passet det perfekt å bruke ett lite pyntefuglebur som jeg har hatt liggende i en halv evighet :p. Kolleksjonen er en herlig blanding av duse og vårlige toner og jeg gleder meg virkelig til å bruke disse til andre prosjekter også.


Jeg har klippet ut en fugl og satt den inni fugleburet sammen med en rekke blomster. Under buret har jeg brukt strie. Basen er laget i Bazzill og er kledd med mønsterpapir Pion design - the songbirds secret - blooming branches.






Håper dere likte mitt lille prosjekt :) 

Gleder meg til de jeg ser i dag på Scrapomania sitt Flisnestreff :) Ha en kreativ helg alle sammen :)

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar