torsdag 15. desember 2016

Luke 15 og pl-kit

Hei. I dag åpner vi luke 15 og den 15 er som vanlig kitslipp hos Scrapomania. Jeg har lekt meg med pl-kitet, og har virkelig kost meg med julesider. Dette er ett kit med jul, jul og jul. Noe som selvfølgelig er helt i tiden med årstiden vi er inne i nå.



Her kommer først en video om hva som er med i kitet. På grunn av julen tar dessverre ting litt lengre tid, så denne gangen ble det noen små endringer i kitet. Tekst arket som jeg viser frem, kom ikke i tide, så det er blitt byttet ut med ett ark røde bokstaver og en trefigur.


Jeg har laget 4 pl-sider og alle sidene er fra jula 2015. Den første siden er fra advents kos og ventetidens forberedelser. Her er det pepperkake pynting på gang. 


Jeg har brukt copic tusjer fra eget lager, til å legge litt farge på pl-korta. 


Neste side ut er fra Selveste julaften. 
Her venter vi tålmodig på maten. Og da er det greit med litt fargelegging. 


Kortet med juletreet er baksiden fra den andre siden i lommen, men jeg syns den passet så fint, så jeg lot den være. Utenom kitet har jeg brukt en punch til greinene fra Tim Holtz. Utrolig effektfylt. De røde dottene er stanset ut med en dies fra Tim Holtz.


Neste side ut er fra selveste julemiddagen. 


Her har jeg stukket speildråpene inn under blomsten. 
Kortet med blomstene har jeg brukt svart bling på.


Siste side ut i dag, er fra natt til julaften. Ting tar tid og jeg hadde egentlig bestemt meg for at vi ikke skulle ha hjemmelaget marsipangodter, men så ombestemte vi oss. Heiv oss rundt etter at barna var i seng. Og brukte noen timer av natta. Men det var det verdt. For det er jo så godt med marsipan.


Her har jeg igjen brukt de røde dottene. 
Gullarket har jeg brukt som ramme rundt ene bildet. 


Så over til dagen spørsmål: 

Hvor mange hovedkategorier finnes under "Produkter" ? 

Husk å legge igjen en kommentar før kl 00.00 i dag, for å få ditt svar godkjent.
Dagens spørsmål ligger i begge dagens luker, da det er kitslipp og dette går som vanlig. 
Det holder å svare på ett av innlegga :-)



5 kommentarer:

  1. 8 hovedkategorier (11 hvis du tar med salg-kategoriene og kit-Prosjekt-kort-PL) 12 hvis du tar med treff og kurs :)
    Så flotte PL sider...skikkelig fine :)

    SvarSlett
  2. Jeg kom til 10 produktkategorier og 12 om vi skal ha med de to salgskatergoriene.
    Kjempe fine PL sider og vil tro flere satt pris på jobben som natt-marsipan-arbeider.
    Mvh
    Jeanette B

    SvarSlett
  3. 11 hovedkategorier :)

    Så flotte sider! Mye planlegging som ligger bak, kan jeg tenke meg :)

    SvarSlett
  4. 11.. Så koselig og fint, nå gleder jeg meg enda mer til jul.

    SvarSlett
  5. 12 inkl treff og kurs, 11 utan😊

    SvarSlett