onsdag 28. desember 2016

Kalender 2017

Heisann :)

God romjul til alle sammen :) Håper dere har koset dere masse disse juledagene. I dag vil jeg gjerne få vise dere en kalender for det nye året som jeg har laget. 


Kalenderen kan stå av seg selv. Denne er svært enkel å lage, men veldig morro :) Jeg har brukt ett av de NYDELIGE nye mønsterarka fra Pion design - where the roses grow - rose linen. Chipboard fra Wycinanka.


Min nye favorittdies er denne Marianne design - rosette. Den er utrolig anvendelig å utrolig nydelig. Jeg festet den sammen med denne nydelige Sweet paris pearl and diamante brads.



Håper dere likte kalenderen min :) Husk at Scrapomania holder romjulsåpent Onsdag, Torsdag og Fredag fra 11.00 - 16.00. Mange fine tilbud på julevarer :)

<3 happy scrapping <3

- Margrethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar