onsdag 16. november 2016

Mixed media album forside

Hei. I dag har jeg laget et mixed media prosjekt for scrapomania. Jeg fant en gammel album som bare lå i en skuff, og tenkte at denne kan jeg gjøre noe med.


Det første jeg gjorde var og ta en sjablong/stencil, og modeling paste og lage til denne på hele siden. Jeg brukte maskering teip/washitape rundt siden, for å beholde litt av den svarte fargen.


Neste steg var og legge på og lime fast pynten jeg ville ha på. 
Jeg har brukt mye pynt som gjenspeiler mitt liv til nå.


Så begymnner morroa. Sprayingen. 
Her har jeg valgt 2 farger. Grønn og lilla. Men har også brukt kobber og brun toner 
Har brukt både glimmermist, brusho og mica powder.
Det ble mange lag med spray før jeg ble fornøyd. 
Til slutt har jeg limt på litt glass glitter og micro pearls. 
Sprayet hele prosjektet med hårspray til slutt sånn at fargene og glitteret ikke smitter av.


De 6 hjertene symboliserer mine hjerter i livet mitt. 
Min sønn, mine 4 bonusbarn og min samboer.


Det var dagens bidrag fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar