mandag 7. november 2016

Ballerina i musikk boks

Heisann :)

Denne gangen vil jeg gjerne få vise dere en "renovert" eller "upcycled" musikk eske. Den opprinnelige musikkesken var min som barn, men den var blitt noe sliten etter årene som har gått. Ballerinaen hadde også mistet sitt lille skjørt, og hele esken trengte seg ett lite løft :) Hengslene ble skiftet og det eneste som er igjen av den opprinnelige esken er ballerinaen, speilet og selve esken. Dette var ett utrolig morsomt prosjekt. 


Mønsterarket som jeg har brukt er fra Papirdesign - Marias verden - prima ballerina. Det synes jeg bare passet helt perfekt til dette prosjektet. 


Hengslen var opprinnelig i en kobberfarget tone, men synes det passet bedre med sølv. Så denne har jeg sprayet med sølvspray for å få passende farge.




Til slutt fikk ballerinaen ett nytt skjørt :)

Håper dere likte prosjektet mitt :) Kjekt å kunne gi nytt liv til noe som i utgangspunktet var utslitt.

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar