lørdag 29. oktober 2016

Toffifee eske til julemesse

Jeg har begynt å forberede meg til julemesse jeg også, og erfaringsmessig ser jeg at dekorerte toffifee esker er veldig populære. Jeg vet at mange velger å bruke den eksisterende pappen og pynter den, men jeg syns det er vel så enkelt, og ikke minst pent, å lage ny emballasje. Malen jeg bruker finner du nederst i innlegget her.




Jeg har brukt bazzill dark kraft til å lage selve esken, og mønsterarket er Julens røde blomster fra Papirdesign. I tillegg har jeg brukt bazzill capers, bazzill foil gold og red










Mønsterarket har jeg svertet med distress ink i fargen walnut stain. Dette er min favorittfarge, for den gir en så lun farge.




Julestjernene og bladene er stanset ut i bazzill foil med dies fra Joy! Jeg bare elsker dette settet altså <3. Jeg har også brukt granbarpunchen fra MS.




Sirkel med søm fra Kort & Godt er en annen favoritt her i heimen. Her har jeg kombinert den med en annen sirkeldies fra Spellbinders.






Om du selv har lyst til å prøve, så er malen jeg bruker slik

Her er selve kartongen med mål og scorelinjer. De ytterste kantene limer du sammen, og voila - du har en ny eske til toffifee'en din.


Ha en finfin lørdag alle sammen!


Klem fra Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar