fredag 14. oktober 2016

Telysholderboks

Hei alle sammen

I dag har jeg lyst å vise dere en helt enkel telys boks jeg har laget... 


Jeg startet med et ark bazzill på 9x9" og brettet boksen av det.. størrelsen er 1,75" x 1,75" x 4".. Den er brettet litt på amme måte som en eksplosjonsboks (eneste at jeg har brukt hjørnene til å lage vegger slik at jeg fikk lokk), bare at jeg har klippet av de som brettes inn og limt i kantene.. 


Vinklene på arket er på toppen som lokk... 


Det er plass til fem stk telys i denne..  Og med alle de herlige mønsterarkene som er kommet nå så er det så lite som skal til.. 


Jeg har stanset ut noen juletrær (du finner et stort utvalg av dette i butikken nå... senest i går kom det inn noen som jeg sikler på i alle fall).. 

Tagen er fra Kort og Godt sin dies, og med deres stempel, perfekt størrelse til en liten hilsen.. På trærne har jeg brukt litt stickles for å få det til å se ut som litt is/snø... 


Håper du fant litt inspirasjon .... 

Stor klem fra LindaSS





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar