onsdag 26. oktober 2016

LO-brukket hånd

Hei. I dag har jeg en LO av minstejenta som brakk hånda si for en god del år tilbake. Dett bildet har ligget lenge, uten at jeg har hvist hvordan jeg skulle ta fatt å det. Men det var frem til jeg fant noen herlige papir og en nydelig dies hos Scrapomania.


Jeg har brukt papir fra blant annet Kaiser craft og Couture Collection
Fra Couture Collection.  har jeg brukt papir fra serien Vintage rose garden. 
Har lagt papir lag på lag, rufset alle kanter. 


Denne diesen fra Marianne design, er bare så lekker. 
Og passet godt som "hodepute" for bildet. For å fremheve embossingen på diesen, 
har jeg svertet over papiret, mens det ennå lå i diesen. 

"Blomstene" er fra samme diesen. 
Her har jeg lekt meg med litt brusho og vann på papiret, før jeg stanset ut.


Har brukt ennå en nydelig dies, Denne er fra Joy.


Laget en liten tag, som jeg har stukket bak noen av papira. 
Her står litt om historien bak bildet.


Pyntet litt med Bling, fjør, og chipboard fra Bobunny. 

Det var dagens inspirasjon fra meg. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar