tirsdag 18. oktober 2016

Julekort med vindusåpning

Atter et julekort fra meg idag - også denne gangen enkelt og rent i uttrykket, og i mangel på et bedre ord, kaller jeg åpningen på dette kortet for vindusåpning.

"Vinduet" laget jeg ved å legge den runde diesen inni kortet med kuttesiden opp, slik at det kun var flappene som ble kuttet i.

Her har jeg stemplet og embosset juletreet og klippet ut. Det ene er festet med limputer for å få litt dimensjon.


Innsiden av kortet med likt mønsterark som på fremsiden, sirkeldies og tekst fra Kort og Godt, samt et secondhand stempeltrykk av juletreet fra Joy! bak teksten


På dette kortet har jeg brukt bazzill dark kraft som base, og mønsterarket Muligheter - naturligvis fra Papirdesign.

Papirdesign - Muligheter - naturligvis , grå

Jeg har også brukt dies fra Yvonne Creations og Kort og Godt.

Denne er dessverre ikke i nettbutikken for øyeblikket, men du finner 3 andre herlige dies i Holly Jolly serien til Yvonne Creations


Joy! clear stamp - christmas tree #419


Kort og Godt stempel - M-329


Håper dere har hatt en fin tirsdag, og at kvelden bringer dere hobbykos i høstmørket.


Klem Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar