fredag 30. september 2016

Pakkelapper med restepapir

Er du som meg, så klarer du aldri å kvitte deg med restepapir. For det første er mønsterarkene altfor lekre til å kaste og for det andre har vi scrappere samlemani! *ler*

Idag vil jeg derfor vise dere et tips for å få brukt disse lekre restene våre. Jeg har laget 5 pakkelapper med samme mønsterark og pynt, uten at de blir helt like.




Restearket mitt er Pion "Greetings from the North pole" - Snowflakes, som jeg har stanset ut med den minste tag-diesen fra Kort og Godt. For å få en "ramme" tegnet jeg rundt diesen på bazzill kraft og klippet ut.

Stæsj jeg har brukt:
Precious marieke - spirited reindeer die
Trestjerner













Håper du ble inspirert til å rydde litt i restelageret ditt du også!

Ha en fin fredag!

Klem fra Ingvill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar