onsdag 7. september 2016

Julekalender

Heisann :)

I fjor hadde jeg store planer om å få laget noen julekalendere, men jeg begynte jo som vanlig ALT for seint med alle juleforberedelsene, så det ble bare ikke til at dette ble gjort. SÅ i år har jeg da klart å lage 2 stk allerede, selv om vi bare er i September. Hos Scrapomania er mye av julevarene allerede på plass, og mere til kommer fremover mot jul. Så det er bare å dra på seg nisselua å innta julescrappingen :)


Hver kalender er oppbygd av 24 stk fyrstikkesker. Følte meg en liten smule rar når jeg var på søndagsåpen butikk og kjøpte 48(!!) stk fyrstikkesker og ingenting annet ;) tjihi :). Jeg tømte ut fyrstikkene og har tenkt og fylle disse kalenderene men noe søtt, for å så gi de bort. En super oppmerksomhet å gi bort til noen man setter pris på i førjulstiden. Jeg har også laget en gaveeske på toppen av kalenderen, som kan være som hovedjulegaven om man ønsker det :)


Jeg har brukt Chipboard på topp og bunn av kalenderen. Begge kalendrene er kledd med mønsterpapir fra Pion design - Greetings from the north pole kolleksjonen. Jeg har valgt å lage den ene kalenderen i bruntoner, og den andre i de duse blåtonene. 


Esken på toppen er laget av kartong og er kledd med Corrugated cardboard. Håndtakene på skuffene kommer fra Kort og Godt







Håper dere likte mine 2 julekalendere, og lar dere inspirere til å starte litt med deres egne juleprosjekter :)

<3 Happy Scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar