onsdag 3. august 2016

Trippel PL-side

Hei. I dag har jeg laget en trippel PL-side. For scrapomania. Det vil si at jeg har 2 små sider og en vanlig stor side. Hvorfor lurer du kanskje på? Vel, jeg er egentlig en kronologisk scrapper, men av og til (ganske ofte egentlig) så blir det litt hopping fram og tilbake. Og da kan sidene bli litt feil til slutt. Så denne gangen hadde jeg veldig mange bilder jeg ville bruke, men egentlig bare 1 side til rådighet. Så da ble løsningen for meg å lage to sider i lite format før den store siden. En løsning jeg ble veldig fornøyd med. Bildene er fra skolen i bygda sin lekeplass, Der de hadde fått seg zip line. Og det var gøy det.


Jeg har tatt utgangspunkt i Pl-kort fra Kaiser Craft: A is for Adventure
Tøffing fra wycinanka har fått på seg litt grønn spray.


Litt washitape for å bryte opp pl-kortet er fint. 
Kamera bindersen var prikken over i'en på denne.

Kortet nedenfor har fått på seg litt brusho for å tone ned kortet litt.


Skiltet er en Dies fra Joy: Driftwood
passet så godt til å lage skilt av den syns jeg.


Så er vi kommet til hovedsiden. 
Jeg har brukt de samme produktene og prøver å holde en rød tråd, igjennom sidene. 


Å klippe istykker PL-kort er veldig skummelt første gangene, 
men kjempeartig og enkel måte å lage sine egne kort på.




Produkter jeg har brukt:
Dies fra Joy: Driftwood
Clear stickers fra Me & my big ideas
Washi tape


 Det var dagens pl-inspirasjon fra meg. Snart på tide og ta fatt på sommerens bilder ?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar