fredag 19. august 2016

Bryllup med Maja design

Idag vil jeg vise dere et bryllupskort jeg har laget på bestilling


På fremsiden har jeg brukt mønsterarkene Walk with me og Champagne fra Vintage Romance serien til Maja design, sammen med kraft kartong fra Bazzill.


Hjertene, som er stanset ut med dies fra Spellbinders, er stanset ut i bazzill foil i fargene Light pink og Rose gold. Jeg har også brukt limputer mellom hjertene for å få frem litt dimensjon.



Et lite nærbilde for å vise hvor nyyyydelig disse mønsterarkene er <3


På to av hjertene har jeg brukt embossingfoldere for å få litt mer "liv" i uttrykket. Jeg har brukt Anjas circle fra Marianne Design og èn av ukjent opprinnelse.


Jeg syns det ble litt nakent med bare hjertene, så derfor valgte jeg å lage en liten sløyfe i kremfarget satengbånd.




"Til brudeparet" fra Kaboks





Mønsterarkene på innsiden er også fra VIntage Romance, og heter Falling for you og Just you and me. I tillegg har jeg brukt kraft kartong fra Bazzill. Skrivefeltene er stanset ut med en eldre dies fra Magnolia som jeg dessverre ikke husker navnet på. I tillegg har jeg tatt med et hjerte for å hente opp litt fra fremsiden av kortet.

Syns teksten i kortet er så nydelig, og har derfor lyst til å dele den med dere:

To må man være om
livet skal lykkes,
to når vårt kjærlighets
tempel skal bygges.
To når det stormer
og to i det stille,
to for å kunne
og to for å ville.

To må man være for
livet å fatte,
to for dets lys og
dets gleder å skatte,
to for å nyte
og to for å gavne,
to for å elske
og to for favne.





På baksiden har jeg brukt samme oppsett som på fremsiden, samt mitt personlige stempel.

Det er deilig å være i gang igjen med scrappingen nå etter sommerferien, og jeg gleder meg til kreative krumspring med dere nå frem mot jul.

Ha en finfin fredag, og en god helg til alle når den tid kommer.



Scrappeklem fra Ingvill




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar