tirsdag 9. august 2016

Bilderamme

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne vise dere en bilderamme jeg har laget som rommer plass til 2 bilder. Rammen står av seg selv uten noen støtte. Rammen er laget fra bunnen av med hjelp av Chipboardtransparent ark og Bazzill


Rammen er laget til mine 2 barn, med deres navn på toppen. Jeg har tilpasset rammen til å skulle passe til bildestørrelse 10 x 15. Første steg var å tilpasse Chipboard i ønsket størrelse. Deretter limte jeg fast transparente arket for å lage "glasset" i rammen. Til slutt tilpasset jeg ønsket farge av Bazzill



For å skrive navnene har jeg brukt dies som for tiden ikke er inne i nettbutikken, men alfabetdiesen fra Nellies shape dies vil gjøre nytten :). Jeg har stanset mine bokstaver ut med Bazzill silver foil. Rammen er pyntet med mine favorittperler på snor og blomster fra Papirdesign.



På baksiden av rammen har jeg laget lommer til å putte bildene nedi. 


Håper dere likte min ramme :) 

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar