torsdag 11. august 2016

Babykort

Hei på dere!!

Her i Ålesund regner det og er grått og trist. Ingenting som minner om siste rest av sommer. Da er det godt å kunne sitte inne og enda bedre å kunne sitte inne å scrappe uten å ha dårlig samvittighet for å nyte sola ;-) Så det har blitt en del scrapping siste tida ;-)

Jeg viste jo min nye embossingfolder som jeg likte så godt. Det er Tied Together fra Couture Creations. Såå nydelig. Denne er utsolgt i nettbutikken nå, men kommer inn igjen neste uke! Det er denne jeg har i fokus på kortet jeg viser idag. Et babykort ble det denne gangen:


Her har jeg brukt mønsterarket Sweet Lullaby fra Prima sammen med en nydelig dus grønn bazzil classics - Sage. Alle kantene er rufset og svertet.


Jeg har pyntet enkelt med en doilieblomster, et hjerte av resin og en tekst fra stempelplaten Dåp fra Papirdesign. Panelet med embossingen har fått på halvperler fra Staz, og den lille kaninen er klippet ut fra samme mønsterarket. Hjertet er en dies fra Nellie Snellen.


Innsiden er enkelt pyntet med litt mønsterark og et utstanset hjerte der man kan skrive en hilsen. Noen halvperler fra Staz, og kanten er stanset med en punch fra Martha Stewart


Embossingfolder fra Couture Creations:


Ønsker deg en fin-fin dag!!

Takk for at du tittet innom.

Klem fra Marie. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar