lørdag 23. juli 2016

Jul i Juli

Hei alle sammen...

I går fikk jeg lagd årets første julekort, og det ble et helt enkelt kort med et juleark fra Pion (et ark som er delt i 6x6 ) og et bazzill ark delt i to (altså 6x12) 


Jeg må si at jeg hadde det veldig gøy med dette kortet, selv om sommertemperaturene er fin ute er det noe med dette koselig som er jul.. 


Og selv om det er jul så er det bestandig gøy med litt blomster, disse er egentlig hvite, men jeg har farget de ved hjelp av distress ink i brun og rosa samt sprayet dem med Glimmer Mist Dazzling Diamonds. De tre små stjernene har fått lit star dust stickles på seg.
 

Toppen og bunnen på kortet er stanset ut med denne diesen fra Marianne Design og julehilsen er fra Papirdesign.. Julehilsen har fått på seg samme fargene som blomstene.
 

Inni kortet har jeg brukt sirkel med symønster med en snøkrystalldies fra Memory boks i rundt.. jeg bare elsker disse diesene med symønster på.. Helt herlig.. 

Håper du fant litt inspirasjon og kanskje fikk du lyst å kreere ditt eget jul i juli kort du også.. Og i så tilfelle hadde det vært utrolig gøy å sett ditt bidrag som en kommentar til posten her og så trekker jeg en liten vinner når vi entrer august måned (og del også gjerne inne på gruppen Scrapomania på fb)

Klem LindaSS




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar