lørdag 7. mai 2016

To bokmerker

Hei alle sammen
 
I dag har jeg lyst å vise dere et par bokmerker jeg har laget... og takket være denne herlige diesen fra Joy (som jeg bare måtte ha) ble de nå litt kule..
 
 
Jeg startet helt enkelt med å finne frem litt restepapir (den første er i kraft)

 
Avrundet hjørnene med min Martha Stewart punch.

 

 
Videre har jeg satt på eylets

 
en gammel bokside har fått litt distress på seg og så en sprut med vann, og så har jeg brukt det papiret til å stanse ut sommerfugler.

 
Denne tagsen her har jeg først stemplet med archival, så tatt på distress ink i grønt, blått og litt sort.. så litt hvit stempelblekk på toppen.. så det ser ut som en nattehimmel.

 
så helt enkelt har jeg nå to bokmerker klar for årets ferietur... så da er det bare å finne ut hvilke bøker jeg skal ta med...

 
Tusen takk for at du tittet innom og håper du fant litt inspirasjon.
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar