søndag 1. mai 2016

Konfirmasjonskort

Konfirmasjonstiden er i full gang, og jeg vil tro at alle kort-scrappere rundt om kring i landet nå holder på med kort til denne anledningen.

Kortet i dag er et enkelt konfirmasjonskort i lilla nyanser med mønsterark fra Maja design sin serie Enjoying Outdoors i 6" x 6". Jeg har også brukt mønsterark fra Papirdesign på alle sidene i kortet.



Diesen jeg har brukt er fra Kaboks og heter "Til konfirmanten". 



Istedenfor motiv på kortet, har jeg valgt å bruke perler og blomster



Inni kortet er det plass til penger på venstre side, mens det på høyre side er et skrivefelt. Dette er laget med diesen jeg har vist dere tidligere fra Joy!crafts - den er utrolig allsidig, og kan brukes til utrolig mange ulike prosjekt!



Det var det for denne gang - håper alle koser seg med konfirmasjonskortene sine, og andre prosjekt! Ha en flott søndag alle sammen!

Klem fra Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar