onsdag 11. mai 2016

Brettekort med lommer

Idag vil jeg vise dere et kort som jeg fant tutorial på Unnis Papirhobby! Det er en råstilig bretteteknikk som gir det et kort med 3 lommer til det du måtte ønske å putte oppi. Og du trenger i utgangspunktet kun ett dobbelsidig mønsterark for å lage dette kortet skikkelig kult!


Jeg brukte mønsterarket Vintage Autumn Basics No. XXII fra Maja Design. Dette ligger ikke i nettbutikken nå, men du finner utrolig mange flotte mønsterark både fra Maja Design og andre produsenter inne på Scrapomania.

I tillegg til mønsterarket, har jeg brukt Bazzill foil - rose gold til å stanse ut sommerfuglen med en punch fra MS, og teksten "Gratulerer" som er en dies fra Papirdesign.




Som på omtrent ALLE mine kort, er det blomster og perler. Jeg har skrevet varmt om de selvklebende halvperlene før, og dette er intet unntak. Brettet med perler består av tre ulike størrelser, og to ulike farger - helt perfekt! I tillegg har jeg brukt twine og blonde.






I mine lommer har jeg valgt å ha to tags - èn fremme, og en bak. I den minste lommen fremme, har jeg tenkt å ha penger til bursdagsbarnet som skal få kortet. Dette passer jo til flere anledninger, det være seg konfirmasjon eller bryllup der mottakeren skal få penger. Så klart er det også mulig å lage en tag eller et lite kort som du stikker nedi istedenfor. Tag'ene har jeg stanset ut med en dies fra Spellbinders.

På den bakerste tag'en har jeg brukt rubons fra Staz "Gratulerer".







Ha en kjempeflott onsdag alle sammen!

Klem fra Ingvill

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar