torsdag 7. april 2016

En klem!

Hei.

Idag vil jeg vise dere et kort jeg har laget med de nydelige papirene fra Craft & You. De er desverre utsolgt i nettbutikken nå (nå ligger der bare en helt nydelig serie med babymotiver *sukk*), men de kommer inn igjen om en to-ukers tid :-)


Lagene er bygget opp med 3D puter, og jeg har valgt å rufse og rive kantene for deretter å lime papirbitene oppå hverandre.



Innsiden er laget av samme papirer og måte som fremsiden:


Her er det jeg har brukt:

Mønsterark: Craft & You
Blondebånd (det jeg har brukt er etter min bestemor, men du finner mange flotte hos Scrapomania)
Osteklut
Dies: Spellbinders
Blomster: Her har jeg brukt de superfine rosene fra Prima sammen med noen småblomster jeg hadde liggende.
Chipboard: Ornament fra Wycinanka og tekst "Klem" fra Papirdesign
Hyssing
Tyll
Halvperler: Papirdesign
Resin-pynt (Engelen kommer i en pose med mange i. De er så fine!)

Dies fra Spellbinders - Decorative Labels Twenty-Seven


Håper du kunne finne litt inspirasjon!

Ønsker deg en fin dag!

Klem fra Marie. 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar