tirsdag 15. mars 2016

Scrapomania, Pl-kit for Mars 2016

Hei. I dag er det den 15 Mars og Scrapomania har kit slipp på sine kit. Du kan kjøpe dine kit hos scrapomania i netttbutikken eller i fysisk butikkJeg har fått lekt meg med project life kitet.

Her kommer en video om hva som er i kitet.


Dette er ett herlig fargerikt kit, med mye pynt i. Denne gangen har jeg valgt ut bilder fra mange epoker i livet. Alt i fra min barndom, til mine barns opplevelser. Så dette er ett kit med mange muligheter. Sånn ble mine sider denne gangen.


Denne første siden er bare heilt herlig. Minstejenta i huset mistet 4-5 melketenner i løpet av en uke, Den første tanna skulle hun ikke vise til kamera, men til flere hun mistet, til kjekkere var det å vise den. En stolt jente der. Jeg har ikke skrevet noe på denne siden, da jeg syns bilda og stickersene sier det som trengs.


Neste side er tilbakeglimt til min barndom. Her er vi på fjelltur fra hytte til hytte fra Bjorli til tafjorden. En flott tur, som tok 4 dager.
Har skjært ned korta til riktig størrelse. Stickersene som følger med, er bare supre.


Så har jeg laget en side fra en sommerleir vi var på. Der vi fikk male på t-skjorter. Ble mye maling på enkelte ja :-)




Siste siden er laget av vårt første bygge prosjekt sammen. Kjekt å få til sjøl.
Doilies på pl, syns jeg er veldig fint, her brukte jeg en halv doilie, trestjerner og binders kamera. 

Det var det jeg har laget med kitet denne måneden. Håper du fant litt inspirasjon til hvordan du kan bruke ditt kit. Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar