mandag 14. mars 2016

Lollipopp til Brudeparet

Heisann!

Jeg har hatt en fantastisk helg på Scrappetreff i Ålesund, og kost meg fra start til slutt. Mye morro, skravling og en god del scrapping ;-) Jeg fikk ferdigstilt en del prosjekter jeg hadde plan om, og et av dem var et bryllupskort med den herlige dies fra Memory Box - Poppystamp Die - Heartland Oval Frames.


Her har jeg brukt en punch fra Martha Stewart for å lage rammen rundt. Deretter brettet og limt på midten. Så en doilie. Deretter har jeg stanset to biter rund kartong og limt de sammen med 3d puter. Da kan jeg enkelt stikke rysjebånd imellom slik at det blir en kant.  Deretter har jeg stanset ut Heartland Oval Frames Die fra Memory Box i Vanilla og Kraft kartong og brukt delene sammen. Men her kan man jo bruke bare 1 farge.


Jeg har valgt å bruke mye bånd på kortet. Blonder elsker jeg å bruke, og bruker det masse. Både som sløyfer eller i bakgrunnen på kort. I tillegg her har jeg brukt litt naturfarget hyssing og et naturfarget stretchbånd som bare henger løst ned som pynt. 


Tekstene er fra en stempelplate fra Kort og Godt - M206 og inneholder flere små tekster som passer perfekt til flere anledninger. 


Her er dies som jeg har brukt:



Håper du har hatt en fin helg, og får en kreativ og god uke full av inspirasjon!

Klem fra Marie!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar