onsdag 16. mars 2016

Kokebok

Hei. I dag har jeg scrappet en oppskrift til dere. I helga var jeg på scrappetreff og fikk en utfordring om å komme med en scrappet oppskrift i pl-format. Så da måtte vi selvfølgelig ta utfordringen på strak arm, og en ide og ett prosjekt er i gang. jeg har laget en oppskrift til nå, men her blir det flere oppskrifter etter hvert. Jeg tenker at denne kokeboken lager jeg til mine barn, som ett minne av meg og mine beste oppskrifter i 2016.

Albumen er i 6*8 inch format, fra Snap. En veldig stilig album som passer perfekt til kjøkkenet.


Jeg har brukt litt bake og pyntetips som tekst pynt her og der, for å skape liv i sidene.




De er bare så digg og passer til absolutt alt.

Jeg vil oppfordre til å bruke håndskrift, når dere lager noe som gjerne skal gå i arv som dette. Håndskriften er deg 100% og det er ett minne for livet for dine barn. 
Jeg har valgt å bruke både håndskrift og printet utskrift. En fin kombinasjon.


Jeg har brukt følgende produkter:
Album fra Snap 6*8 inch
Stickers piler fra Doodlebug
Stjerner fra kort og Godt
Trehjerter


Det var det jeg hadde til dere i dag. 
Håper dere fikk litt inspirasjon til å fornye oppskriftene, og forevige de. 
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar