torsdag 10. mars 2016

Dåpskort

Hei på dere!

Jeg ble spurt om jeg ville lage et dåpskort til en liten prinsesse som skulle døpes. Kortet skulle gå i rosa og gull. I tillegg var det ønskelig med plass til penger, så jeg laget en konvolutt man enkelt kan ta bort om man gir noe annet istedet. Her er resultatet mitt:



Innsiden ble pyntet slik:



Bak navnet har jeg laget en konvolutt som kan draes frem om man ønsker å ha med denne.


Alle produktene jeg har brukt finner du selvfølgelig hos Scrapomania, og her kommer en litt mer utfyllende liste:

Kartong: Rosa: Papirdesign Gull: Bazzil Foil
Halvperler: Papirdesign

Tekst-dies fra Scrapmagasinet

Dies fra Marianne Design.

Blad-dies fra La-la Land

Håper du får en fin dag! Her må sola nytes idag!!

Klem fra Marie. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar