torsdag 24. mars 2016

"Clean and simple" bryllupskort

Heisann :)

For ca 2 uker siden utfordret jeg Ingvill i designteamet til å lage ett spesielt prosjekt (gleder meg vilt til å se resultatet). Selvfølgelig kom det jo da en utfordring tilbake :) Kjempegøy :) Utfordringen var jo da å lage kort som passer i kategorien og med bryllup som tema. Som kanskje dere har fått med dere lager jeg svært sjeldent kort. Og lager også sjeldent til som er i kategorien "clean and simple". "Clean and simple" vil jo bare si at man skal holde kortet enkelt og ikke for overdådig med mye pynt og stasj :) Bare det er jo en utfordring for meg som eeeeeelsker å klistre på alt for mye bling og blomster ;)

Jeg har da laget 2 kort som jeg gjerne vil vise dere i dag :)



Kort nr 1 er laget av Hvit Bazzill. Fronten er først preget med embossingfolder med hjerte. Dette er første gangen jeg har brukt embossingfolder, men blir definitivt ikke siste gang. Det gir jo en utrolig fin effekt på prosjektet. Deretter har jeg brukt Hjertepunch fra Martha Stewart og i midten har jeg stanset ut ett hjerte med hjelp av dies fra Spellbinders. Teksten med gratulere er ett clearstamp som jeg har hatt i en evighet å vet ikke helt hvilken produsent den er fra. Men du finner mange fine stempel til enhver anledning under kategori stempel i nettbutikken til Scrapomania


 Innsiden av kortet har jeg latt være helt enkelt.


Bildet over viser embossingfolderen, punchen og den hjertediesen som jeg brukte :)


Det andre kortet er laget på acetat ark som gir en veldig morsom effekt. Jeg har brukt Swirls som er perler som henger sammen for å skape snirkler i ett bestemt mønster. Dette er jo ett kort som fungerer veldig fint om du har dårlig tid og trenger ett kort :) Veldig raskt å lage.


På innsiden har jeg stanset ut ett hjerte med Spellbinders som er tenkt som skrivefeltet i kortet. 

Så da vil jeg bare takke Ingvill for utfordringen, og gleder meg til å se resultatet av min utfordring til henne :) Ha en forstatt god påske alle sammen :)

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar