onsdag 18. november 2015

Onsdag og nytt innlegg for scrapomania

Hei. I dag er det onsdag igjen, og min tur til å ha innlegg for scrapomania. Her på Sunnmøre har kulden sutte inn, med frost på veiene, og rim på ruta. Så nå er det skikkelig inne-scrappe-vær :-)
Jeg fortsetter sakte men sikkert på min vandring i uke for uke 2015 prosjektet mitt. Denne gang er jeg kommet til uke 16.


Side 1.
Jeg likte veldig godt pl-korta fra November kitet, så måtte bare bruke de på denne også.




Det ble masse bilder denne uken, så for å få plass til alle de jeg ville ha med, så skjærte jeg ned og satt sammen 2 stk bilder i samme lomme.


Side 2.




Er ikke alltid så mye som skal til. Litt stickers og ett hjerte og du er i boks.


Her er produktene jeg har brukt

Det var det jeg hadde for denne gang. Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine:-) Klem DT-Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar