lørdag 24. oktober 2015

To enkle tags

Hei alle sammen

Noen ganger når man skal i barnebursdag så har man glemt å lage kort (i alle fall er jeg slik) så derfor liker jeg å ha noen tags liggende, og gjerne noen som kan brukes til både gutter og jenter..


Så i dag vil jeg vise dere to enkle tags som jeg har laget ved hjelp av to manilla tags, tre forskjellige distress inks (velg de farger du liker, jeg ble inspirert av Halloween) og en herlig stensil fra Tim Holtz og lek i vei..
 
 
På den første har jeg brukt sort distress rett på tagen (dvs direkte fra puten) og så blendet ved hjelp av en ink applikator.. Deretter har jeg lagt på stensilen og sprayet vann, rullet tørkerull over og tørket med varmepistol.. Så har jeg brukt mer sort over, Spicy Marmelade og Rusty Hing her og der, noe direkte fra puten og noe med ink applikator.

 
Til slutt har jeg bare satt på to øyne, og vips ferdig..

 
Den andre tagen brukte jeg sort distress igjennom stensilen først, så brukte jeg de to andre fargen.. Tok de på med ink applikator og jobbet fra kanten og inn..
Splæsjet litt vann på og tørket med tørkerull og varmepistol..

 
Helt til slutt tegnet jeg figurene og gav de øyne..

 
Håper du også fant litt inspirasjon til enkle tags...
 
Klem LindaS

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar