fredag 9. oktober 2015

Lilla kort

Hei. På onsdag hadde vi en kosekveld med scrapping, og jeg scrappet ett kort som eldstejenta skulle gi vekk til ei god venninne. Det ble litt på sparket, men med Scrapomania like i nærheten er det jo aldri ett problem:-)

Jeg tok utgangspunkt i personligheten til mottaker, som liker bøker, bilder, natur, romantikk og lilla. Jeg hadde ikke noe bilde av bøker for hånden, så det ble fotografering som ble fokus her.


Sommerfuglene er klipt ut av arket fra kort og godt



Sommerfuglene og blomstene har fått seg en omgang med Zig glitterpenn.

Inni kortet.
God plass på neste side til å skrive masse. Noe som passet mitt i blinken for tenåringen.

Baksiden ble sånn.

På dette kortet har jeg brukt følgende:

Zig glitterpenn

Det var det jeg hadde for i denne gang. Vi sees igjen på onsdag:-) Ta vare på deg og dine Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar