lørdag 17. oktober 2015

to juletags

Hei alle sammen..
 
I går var jeg så heldig å få denne herlige stensilen fra Tim Holtz i posten.. og jeg måtte bare lage en tag med en gang... men med en slik herlig stensil var det ikke nok å lage en tag, jeg måtte lage to...
 
 
Begge tagsene er manilla str. 8 og jeg har brukt distress Chipped Sapphire på begge to..

 
På denne første tagesn har jeg ført farget bakgrunnen med distress, så har jeg tatt snøflakstempel i tre ulike størrelser (også fra Tim Holtz) og stemplet rundt omkring.. har stemplet det tomt på selve tagsen slik at det blir ulik styrke.. Deretter har jeg dusjet tagesen med Tattered Angels glimmermist Dazzling Diamonds.
 
Neste steg har vært å ta 3D gel medium igjennom stensilen, så masse glitter over i fargene blå og hvit..  stemplet teksten og vips ferdig... (husk bare å la den tørke godt før du stempler, eller du kan stemple helt i starten før du starter(husk bare å bruke alkoholblekk da))

 
Så har vi den andre tagen, her har jeg brukt dieser fra Kaboks, Marianne Design og Memory Box

 
Her har jeg først brukt distress igjennom stensilen, så har jeg brukt distress over (med en ink applikator) for så å mistet over med dazzling diamonds.
 
Så har jeg bare limt på det som jeg har stanset ut... helt enkelt..

 
Håper du fant litt inspirasjon
 
Klem LindaS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar