lørdag 10. oktober 2015

Fyrstikkesker til jul/vinter

 

 
 Hei alle sammen..
 
 
I dag har jeg så lyst å vise dere noen fyrstikkesker jeg har pyntet... 
 

 
Jeg har brukt de minste fyrstikkeskene og gjort dette enkelt ved hjelp av resteark og noen dieser..
Disene jeg har brukt er fra Dixi (hjortene) og treet er fra Marianne Design 

 
Jeg har brukt 3d puter for å bygge opp treene og dyrene slik at det fikk dimensjon over seg..

 
Og her ser du hvordan selve "skuffen" kommer frem..  Heg gar tatt litt distress nederst på det ene treet.. over de to treene og gjerne har jeg brukt et medium som tørker helt blankt og skal liksom være is.

 
Her er også to ande typer jeg har laget, her har jeg brukt Martha S. punch rundt kantene på topp og bunn.. Her har jeg også brukt restepapir..
 
 
Treene du ser i bakgrunnen er stemplet på med distress..
 
 
På denne under her har jeg brukt masse stickles
 
 
Så finn frem restepapir og bruk diesene dine til å pynte fyrstikkesker til familie og venner i år.. jeg love de kommer til å bli meget glad for gaven.. Og stikker du innom butikken på Moa eller nettbutikken så lover jeg at den bugner over av herlige dieser som bare er perfekte til slike prosjekter som dette..
 
 
Håper du fant litt inspirasjon
 
Klem LindaSS
(PS: det er bare 10 fredager igjen før jul)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar