søndag 6. september 2015

Væske

Heisann :)
I går hadde ett av tantebarna mine 7 års dag. Da tok jeg og laget en jentete væske til henne. Som base brukte jeg Lilla Bazzill og kledde med mønsterpapir fra Papirdesign. Væsken ble videre pyntet med metallramme fra Tim Holtz, inni den har jeg printet ut navnet på bursdagsjenta. På siden av væsken har jeg festet fast en nøkkel og lås fra Santoro Mirabelle wood shapes som jeg svertet med Distress ink fra Tim Holtz. Blomster får man jo heller ikke nok av så har pyntet med litt forskjellige Blomster








For å kunne lukke væsken opp har jeg festet fast ett håndtak fra Kaisercraft og lokket holdes igjen ved hjelp av magnet. Håper dere likte væsken min. Bursdagsjenta var ihvertfall veldig fornøyd :) Ha en fin søndagskveld. 
Happy scrapping <3
-Margrethe- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar