onsdag 30. september 2015

Tradisjoner

Hei. I dag har jeg laget en pl- side, der jeg har tradisjoner i fokus. Mine tre tantebarn pleide før å hjelpe meg noen dager før jul. "Før" vil si den gang da jeg selv ikke hadde barn :-) Pluss at mine tante barn begynner å bli store, og vi håper vel stille at de snart selv skal få seg barn som vi kan låne;-)

Så tilbake til tradisjonene. Denne siden er laget med bilder tilbake til 2006. Og siden dette er en avsluttet tradisjon syns jeg det er ekstra stas og kunne scrappe en pl-side og huske tilbake til den gang da. Det var alltid kjekt å ha de tre jentene hos meg, fra skoleslutt til jul. Pynte til jul og ha det kjekt sammen. Nesten så jeg blir reint sentimental her jeg sitter:-)


På denne pl-siden har jeg valgt å bruke nøytrale farger og friske opp med rosa. 
For alle jenter elsker jo ROSA:-) Ihvertfall disse to som er avbildet her:-) 




Syns det blir så lekkert med rammer rundt detaljer
Her syns jeg det passet så godt med to rammer inni hverandre. 


På denne pl-siden har jeg brukt følgende:

Heidi swapp Glitter reinforcements

Håper du fikk litt pl-inspirasjon fra meg i dag:-) Det nærmer seg jul og høsten og gode kosekvelder står for tur :-) Så finn frem scrappe lysten og tiden og kos deg i høstkvelden. Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine :-) Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar